
Feedback kundeundersøkelsen
Kundeinnsikt og referansekunder
på 1-2-3!
Pris: 3 990,- eks. mva.
Behovet for fornøyde kunder er større enn noen gang.
Det har aldri vært lettere å bytte leverandør og konkurrentene er klar til å hoppe på kundene dine før du rekker å trykke like.
Fordelene med Feedback
✓ Tar under 1 minutt
Unngå planlegging og gjennomføring av lange kjedelige undersøkelser ingen orker å ta. Under 1 minutt? Det klarer alle!
✓ Ferdig e-post mal
Bruk vår ferdige e-post mal når du sender ut undersøkelsen. Vi vet hva som får de fleste til å trykke på "til undersøkelsen".
✓ Den viktigste kundeinnsikten
Mål temperaturen på kundemassen din og få svar på de viktigste spørsmålene om hva dine kunder faktisk tenker om deg.
✓ Referanser & uttalelser
Innebygget referansefunksjon som serverer deg de mest fornøyde kundenes uttalelser på et fat. Klar til bruk i markedsføringen for bedriften din.
✓ Enkel & oversiktlig rapport
La styret og ledelsen i bedriften få den fulle oversikt over status med en rapport som gir oversikt på et øyeblikk.
✓ Enklere blir det
Fyll ut bestillingsskjema. Motta e-post mal med ferdig undersøkelse klar til bruk. Kjør ut e-post og se tilbakemeldingene etterhvert som de kommer inn i din egen live rapport.
Eksempel fra undersøkelsen:

Innsikt - raskt!
Med Feedback får du informasjonen du trenger for å kunne yte bedre kundeservice, forbedre bedriften din og få flere gode referansekunder.
Rapport får du som som PDF og som link som blir live oppdatert!
Eksempel fra undersøkelsen:

"Dette gav oss jo umiddelbar verdi!"
Optimalisert for "stort oppmøte" og rask gevinst!

Enklere blir det ikke!
1. Send Feedbacks e-post mal med link til undersøkelsen til dine kunder: 1 minutt.
2. Send rapport-link til styret: 1 minutt.
3. Send kundeuttalelser til markedssjefen: 1 minutt.
4. Kall inn til strategimøte for å forbedre bedriften på bakgrunn av den verdifulle dataen du nå har om dine kunder: 1 minutt.
5. Forbedre bedriften din: Kontinuerlig!

"Your most unhappy customers are your greatest source for learning" - Bill Gates
Vet du hva kundene tenker om tjenestene dine? Har du spurt dem? De sitter på svært verdifull informasjon som du kan bruke på veien videre i utviklingen av din bedrift.
Bruk informasjonen du har samlet inn til å lære, til å bli bedre.
Lytt til de mest negative kundene.
Gjør noe med det!
Hvorfor bry seg om hva kundene mener:
-
Det koster 5-25 ganger så mye
å skaffe seg nye kunder som å holde eksisterende kunder fornøyd.
Kilde: Harvard Business Review
-
Referanser er den viktigste
måten å skaffe seg nye leads og kunder på for bedrifter over hele verden.
Kilde: State of inbound
-
Engasjerte kunder kjøper 90% mer
og bruker 300% mer penger hvert år enn andre.
Kilde: Rosetta Consulting
