Feedback kundeundersøkelsen

Kundeinnsikt og referansekunder
på 1-2-3!

Pris: 3 990,- eks. mva.

Behovet for fornøyde kunder er større enn noen gang.

Det har aldri vært lettere å bytte leverandør og konkurrentene er klar til å hoppe på kundene dine før du rekker å trykke like.

Fordelene med Feedback

✓ Tar under 1 minutt

Unngå planlegging og gjennomføring av lange kjedelige undersøkelser ingen orker å ta. Under 1 minutt? Det klarer alle!

✓ Ferdig e-post mal

Bruk vår ferdige e-post mal når du sender ut undersøkelsen. Vi vet hva som får de fleste til å trykke på "til undersøkelsen".

Den viktigste kundeinnsikten

Mål temperaturen på kundemassen din og få svar på de viktigste spørsmålene om hva dine kunder faktisk tenker om deg.

✓ Referanser & uttalelser

Innebygget referansefunksjon som serverer deg de mest fornøyde kundenes uttalelser på et fat. Klar til bruk i markedsføringen for bedriften din.

Enkel & oversiktlig rapport

La styret og ledelsen i bedriften få den fulle oversikt over status med en rapport som gir oversikt på et øyeblikk.

✓ Enklere blir det

Fyll ut bestillingsskjema. Motta e-post mal med ferdig undersøkelse klar til bruk. Kjør ut e-post og se tilbakemeldingene etterhvert som de kommer inn i din egen live rapport.

Eksempel fra undersøkelsen:

Innsikt - raskt!

Med Feedback får du informasjonen du trenger for å kunne yte bedre kundeservice, forbedre bedriften din og få flere gode referansekunder.

Rapport får du som som PDF og som link som blir live oppdatert!

Eksempel fra undersøkelsen:

"Dette gav oss jo umiddelbar verdi!"

Optimalisert for "stort oppmøte" og rask gevinst!

Enklere blir det ikke!

1. Send Feedbacks e-post mal med link til undersøkelsen til dine kunder: 1 minutt.

2. Send rapport-link til styret: 1 minutt.

3. Send kundeuttalelser til markedssjefen: 1 minutt.

4. Kall inn til strategimøte for å forbedre bedriften på bakgrunn av den verdifulle dataen du nå har om dine kunder: 1 minutt.

5. Forbedre bedriften din: Kontinuerlig!

"Your most unhappy customers are your greatest source for learning" - Bill Gates

Vet du hva kundene tenker om tjenestene dine? Har du spurt dem? De sitter på svært verdifull informasjon som du kan bruke på veien videre i utviklingen av din bedrift.

Bruk informasjonen du har samlet inn til å lære, til å bli bedre.
Lytt til de mest negative kundene.
Gjør noe med det!

Hvorfor bry seg om hva kundene mener:

  • Det koster 5-25 ganger så mye

    å skaffe seg nye kunder som å holde eksisterende kunder fornøyd.

    Kilde: Harvard Business Review

  • Referanser er den viktigste

    måten å skaffe seg nye leads og kunder på for bedrifter over hele verden.

    Kilde: State of inbound

  • Engasjerte kunder kjøper 90% mer

    og bruker 300% mer penger hvert år enn andre.

    Kilde: Rosetta Consulting

Kontakt oss for demo eller mer informasjon

Lurer du på hvordan Feedback kan fungere for deg? Kanskje har du lyst til å høre hvordan vi eller våre kunder bruker Feedback?

Fyll ut kontaktskjemaet og få hjelp fra en av våre digitale markedsførere!